Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Freja - 24 juli 2013 18:40

Jag älskar sommaren. Okej?

 


Har haft en ytterst trevlig dag! Badade i sjön med Fina och Love, och vi '' sov '' på  bryggan. Sedan blev det fika, chokladmuffins, mmh.   


Imorgon åker jag hem till stan, och då ska jag verkligen spela mycket Sims 3! Saknar mina simmar...


Blev lite utomhus bilder, ingen bild blev någon höjdare, men jaja.


       


Fina åker hem imorgon, så jag blir helt forever alone på landet när jag kommer tillbaka hit. Vi ses om ett år Fina!


Har så tråkigt, så jag förmodar att det kommer ett eller två inlägg till. Känner mig som en spammer, men det är min blogg...

Chattade lite med Anton också, det var läskigt.   


Hm, som sagt, sommaren äger, särskilt när det blir bad och fika.



Av Freja - 24 juli 2013 14:30

Igår gjorde jag en '' 33 saker ni kanske inte visste om mig. '' Det saknades ju 17 saker ni kanske inte visste om mig, så de kommer här!

 

 


34.  Min mobil är en HTC Explorer.

35.  Jag sparar ALLT.

36.  Jag är envis.

37.  Jag säger alltid mina åsikter.

38.  100 % svensk. Tror jag?

39.  Coca Cola är världens godaste dryck, enligt mig.

40.  Jag älskar att gå upp klockan halv sju, då blir dagen längre. <3

41.  Skolan + jag = </3

42.  Jag får konstigt nog olika frisyrer ibland, utan att jag gör något...

43.  I höst blir jag yngst i klassen. ( tror jag? )

44.  Mina föräldrar skiljde sig 2003. ( när jag var... ähum... jag skulle fylla två. )

45.  Jag är en smula snål.

46.  Jag är skyldig min pappa 39 kronor, och har varit det i tre år.

47.  Jag kan sitta inne flera dagar i sträck framför datorn.

48.  Alla säger att jag ler likadant som min pappa.

49.  Jag hatar sparris.

50.  Nu har ni fått reda på 50 tråkiga fakta om mig, och ni ångrar att ni slösade er tid på att läsa detta.

 

  

Av Freja - 24 juli 2013 07:38

Men, åååh.

 


Gick och la mig ca tolv och vaknade klockan tre. Kunde inte somna om, så jag har bara sovit i tre timmar. Under den tiden har jag läst och rensat lite personer jag följer på Instagram. Inga planer för idag, men jag tror nog att Fina tittar förbi och vi kanske sticker till sjön.   


SItter i min ensamhet med en knappt vaken bror ( som jag, ähum, råkade väcka ) och lyssnar på musik. Dessutom skrattar jag inombords, sitter och tänker på den SÄMSTA men ändå ROLIGASTE låten i hela världen. Det här barnprogrammet Bert och Ernie på äventyr är så ologiskt, att deras säng börjar flyga? Alltså what? Sover dom aldrig? De ser inte trötta ut, men de kan väl omöjligt vara vakna dygnet runt? Lyssna på låten i början, sen kan du skratta. ( det kanske bara är jag och Love som skrattar, menmen. )



Långt inlägg, men jaja.

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Jag fyller tolv år den 13 December, är en glasögonorm och hatar sparris.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Det bästa Sims 3 spelet?
 Kvällsnöjen
 Övernaturligt
 Årstider
 Drömjobb
 Sovrum och badrum
 Utomhuslyx
 Semesterparadis
 Leva livet
 Gasen i botten
 Universitetsliv
 Rampljuset
 Katy Perry sötsaker
 Stadsliv
 Diesel
 70-tal, 80-tal & 90-tal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

http://www.cursors-4u.com/cursor/2008/12/20/harry-potter-golden-snitch-2.html
Harry Potter - Golden Snitch 2

Ovido - Quiz & Flashcards