Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Freja - 20 juli 2013 12:15

Av någon anlednig kom inget inlägg upp i torsdags...

 


Men jaja, nu kommer i alla fall ett inlägg! Jag var ju på Gröna Lund, och herregud säger jag ( förlåt för missbruk av Guds namn ) när jag såg Eclipse. Dessutom åkte jag Blå Tåget för första gången, och i kön så kaxade jag och påstod att det bara var en töntig barnåkning som inte alls skulle vara läskig. Ångrar jag det jag sa? JA! Blundade under hela turen.

Idag ska jag chatta med några kompisar, Emelie och Jenny. Ska bli soft, och dessutom så har jag ingen datortid, så jag kan sitta uppe hela natten, woho!

På tal om datortid, så tycker jag att det suger. Min dator stängs av automatiskt efter att jag suttit vid datorn fyra timmar på vardagrna ( när det är skola ) och på fredagar & söndagar är det efter sex timmar... Och på lördag tio timmar! Det räcker ju inte!   


Just det, vi bodde hos min gudmor och hennes man när vi var i Stockholm. De har världens sötaste hundar också, så mycket mys med dom blev det!


   


Mamma är fotograf. 



Sorry för lång inlägg, har svårt för att vara kortfattad.

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Jag fyller tolv år den 13 December, är en glasögonorm och hatar sparris.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Det bästa Sims 3 spelet?
 Kvällsnöjen
 Övernaturligt
 Årstider
 Drömjobb
 Sovrum och badrum
 Utomhuslyx
 Semesterparadis
 Leva livet
 Gasen i botten
 Universitetsliv
 Rampljuset
 Katy Perry sötsaker
 Stadsliv
 Diesel
 70-tal, 80-tal & 90-tal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

http://www.cursors-4u.com/cursor/2008/12/20/harry-potter-golden-snitch-2.html
Harry Potter - Golden Snitch 2

Ovido - Quiz & Flashcards