Alla inlägg under juli 2013

Av Freja - 31 juli 2013 11:10

Lalalala.

 


Det där med att jag skulle gå och lägga mig tidigt blev det inget med... Blev sent, eftersom Jenny tvingade mig att sitta uppe, haha.   

Det förvånar mig faktiskt att hon orkade sitta uppe, för när klockan var ett hos mig, så var den ju två hos henne. Hon bor i Finland, så, jaa...


Jaja, idag skulle vi kanske grilla. Nu sitter jag däremot och lyssnar på Balladen om lilla Elsa bara för att jag älskar musiken och killens röst.   


 

Det är ju som sagt något yarezthsrtjhah så jag inte kan ladda upp bilder till datorn, så det blir en gammal bild.

Av Freja - 30 juli 2013 21:46

Sent inlägg.

 

 


Nu tror säkert alla att jag inte gör någonting... Jag har bara suttit hemma idag, men jag gick i alla fall ut i spöregnet och doppade mina fötter i en enorm vattenpöl. Har ätit choklad och tittat på Harry Potter och den flammande bägaren med Love. Sen hittade jag precis nyss en låt som jag lyssnade på under 2010 tror jag... 



Annars har det inte hänt mycket. Men imorgon så skulle vi kanske skruva ihop mitt nya skrivbord. Tyckte att mitt rum blev lite för fullt av prylar... Men det var hemskt att skiljas ifrån dom.   

Därför så köpte mamma ett nytt skrivbord till mig, och en vit hylla. Den andra hyllan var väl större, men tråkig.   

Den gamla hyllan.


Mamma jobbar natt igen, så Love och jag är helt ensamma. Dock kommer jag nog gå och lägga mig tidigt, är trött idag...



Av Freja - 29 juli 2013 20:36

God kväll...

 

 


Ebba ska sova hemma hos mig idag, och mamma jobbar natt! Vi har tittat lite på The Woman In Black men vi bestämde oss för att se den imorgon istället. Just nu sitter vi och dricker Coca Cola och bara softar. 


 




Av Freja - 29 juli 2013 16:14

Hejhejhejhej.

 

 


Idag har jag pratat med Jenny och Ebba... Annars har jag inte gjort mycket!

Det har blivit något slags rghguiqegä så jag inte kan ladda upp bilder till min dator... Men mamma tog i alla fall några bilder!


 


Nu ska jag göra absolut ingenting!



Av Freja - 28 juli 2013 21:33

Innedag.      

 

 


Har inte gått ut idag, jag har bara suttit inne och chattat med Jenny. Mycket, mycket, mycket trevligt.   


Har börjat tänka på att det kommer upp massa bilder på Instagram där det står;


     

Eller liknande. Det kanske bara är jag som börjar bli en smula irriterad på dessa bilder, eftersom man ser dom HELA TIDEN. Fast, om det skulle vara Harry Potter så skulle det vara en annan sak...


                   





Av Freja - 27 juli 2013 20:25

Hejhej!

 

 


Idag så fikade jag, Love och Mari på Gubbens Trädgård och jag måste säga att... att... att... tårtan var supergod!   

Annars har jag inte gjort mycket, läst ut tre böcker, och bara tagit det lugnt.




Av Freja - 26 juli 2013 18:08

Jo, ja..

 

 


Idag så gick jag, Love och Mari och lånade böcker. Det blev fyra deckare, och någon annan slags drama. Har börjat läsa på en, och när jag ändå skriver om böcker, så har jag börjat på en ny berättelse. Har inte kommit så långt, sida 6, kapitel 1. Men jag ska fortsätta skriva strax!   


Ska väl inte göra så mycket mer idag, bara softa. Blir varma mackor till middag, och sen kommer vi förmodligen titta på film... Eller Midsomer Murders.

Har inga bilder som tagits idag, tyvärr, så ni får en bild från förra veckan.


 




Av Freja - 25 juli 2013 16:15

Okej, orka Sims...

 

 


Orkar inte Sims längre, mina simmar blev för jobbiga, och blabla... Istället testade jag att göra collage.


               


Det blev rätt snyggt.

Sök i bloggen

Presentation


Jag fyller tolv år den 13 December, är en glasögonorm och hatar sparris.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Det bästa Sims 3 spelet?
 Kvällsnöjen
 Övernaturligt
 Årstider
 Drömjobb
 Sovrum och badrum
 Utomhuslyx
 Semesterparadis
 Leva livet
 Gasen i botten
 Universitetsliv
 Rampljuset
 Katy Perry sötsaker
 Stadsliv
 Diesel
 70-tal, 80-tal & 90-tal

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

http://www.cursors-4u.com/cursor/2008/12/20/harry-potter-golden-snitch-2.html
Harry Potter - Golden Snitch 2

Ovido - Quiz & Flashcards